登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

滋心家园

融我的灵魂与您同行,期待天下爱的共鸣

 
 
 

日志

 
 
关于我

本博客有几方面的内容: 1、林孟祥恩师救人渡人的事迹,2、恩师说法资料,3、恩师弟子的心得体会,4、朋友网友间问题交流,5、转载大德智慧之文,6、博主的随想,7、其它。因为进入圈子中要求要注明是否原创,而许多文章都是第一次通过本博发表,所以除了转载的文章外都注明为原创,其实这也都是恩师弟子的原创文章。

神的情歌:我永远爱你 (转)  

2010-05-11 23:45:48|  分类: 大千世界 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

I love you long before you met me

我爱你先于你我相遇

And then you gave your life to me

你也曾将心交付我

But should one day you turn and walk away…

但若有一天你离我而去

I will always love you, I will always love you,

我还依然爱你我永远都爱你

I will always love you, yes I will, I always will.

我会爱你 到永远永远爱你

 

My love will never cease towards you,

对你的爱永远不止息

But should I have a change of heart,

我心若有丝毫变易

It is because my heart has ceased to beat.

必是不再跳动已死寂

 

When all around you seems in darkness,

若你周围一片黑漆

When you have plunged right to the depths,

坠入深渊无路可出

No pit is so deep I’m not deeper still.

其实再深我也伸手可及

 

And when the day has almost ended,

当白日渐尽天色幽冥

When evening comes and walls you in,

暮色四合黑暗无尽

When there is no one else to comfort you…

你若孤寂安慰无处寻

Here are my arms for you to cling to.

我慈爱双臂你可倚靠

Here are my wounds where you can hide.

我十架钉痕你可藏身

Here are the tears that I have cried for you.

我泪为你流你可曾见到

 

My love is constant as the sunrise,

对你的爱恒常如日

as changeless as the stars of night

对你的爱不变似星

My child, as sure as the returning tide,

我爱如潮汐应时必至

I will always love you, I will always love you,

我还依然爱你我永远都爱你

I will always love you, yes I will, I always will.

我会爱你 到永远永远爱你

  评论这张
 
阅读(453)| 评论(10)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018